Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΤΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ




«Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τόσο την διοίκηση της ομάδας του ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ όσο  και τον προπονητή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΧΑΤΖΗΑΛΕΞΗ  που μου έδωσαν την δυνατότητα συνεχίζοντας την ποδοσφαιρική μου καριέρα να ενταχθώ  σε αυτή την ιστορική και ένδοξη ομάδα της πόλης μου τον ΕΘΝΙΚΟ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ  υπογράφοντας δελτίο συνεργασίας. Προηγούμενα είχα μείνει ελεύθερος από την ομάδα του Α.Ο ΒΙΣΤΩΝΙΔΑΣ στην Ξάνθη. (Όπου εκεί  ήταν η επιλογή μου για την περσινή χρονιά μιας που πέτυχα μέσω των πανελληνίων εξετάσεων  την εισαγωγή μου  στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Πολυτεχνική σχολή στο τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών).
Είχαν προηγηθεί και  δέκα χρόνια  όπου αγωνιζόμουν σε όλα τα αγωνιστικά τμήματα της Ακαδημίας του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μέχρι Την Κ-17 (Από το έτος 2001 έως 2011) και ακολούθως για δύο χρόνια στην ομάδα της  ΑΕΚ  (Από το έτος  2011 έως 2013)  στα τμήματα Κ-17 και Κ-20 .
Είμαι σίγουρος ότι θα  προσπαθήσω να  δικαιώσω τις προσδοκίες που έχουν  από μένα , και πιστεύω ότι θα βοηθήσω και εγώ στο μέτρο φυσικά που κρίνει ο προπονητής μου , παρέα με τους νέους συμπαίκτες μου , και το όμορφο κλίμα που συνάντησα  στην ομάδα, στην πολύ καλή αγωνιστική  παρουσία μας  στο πρωτάθλημα της football league II.
Πιστεύω  ότι μπορούμε να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία στο πρωτάθλημα  να κατακτήσουμε τον  τίτλο και να δώσουμε συνέχεια  στον όμορφο αγώνα που έδωσε και πέρυσι η ομάδα που ανέβηκε  στην football league II  από την Ά Κατηγορία Πειραιώς.
Και φυσικά να δώσουμε μεγάλη χαρά σε όλους  τους φιλάθλους μας που αγαπάνε την ομάδα, και θέλουν να την δούνε σύντομα εκει που ανήκει ιστορικά  , στα σαλόνια της SUPER LEAGUE...
Ελπίζω και εύχομαι να είμαι δυνατός, με υγεία , όπως και όλοι οι συμπαίκτες μου...
Επειδή γνωρίζω πολύ καλά ότι το τρίπτυχο της επιτυχίας  είναι το:
Δουλειά, δουλειά, δουλειά... , σε περιβάλλον τέτοιο που να σε ελκύει  για αυτό...
Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των υποχρεώσεων μου  στην ομάδα ,του ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ με την γεμάτη από φιλοδοξίες διοίκηση της ...για επιστροφή της ομάδας  εκεί που πραγματικά ανήκει στην υψηλότερη κατηγορία της χώρας μας...
Επειδή έχω και εγώ τις ίδιες φιλοδοξίες όσο αφορά την ποδοσφαιρική μου εξέλιξη ξεκινώ με μεγάλη μου χαρά το όμορφο ταξίδι...
Η συνέχεια πλέον στο γήπεδο...»

ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΤΣΑΛΙΑΣ

Ο Σωτήρης Πατσαλιάς είναι γιος του πολιτικού μηχανικού Γεράσιμου Πατσαλιά από τη Λεύκη, γεννήθηκε στις 02 Αυγούστου 1995, στο Μαρούσι, από μικρός ασχολιόταν με το ποδόσφαιρο (Πρώτο δελτίο Ε.Π.Ο: 28/02/2006 - Ολυμπιακός Πειραιώς) και παίζει στις θέσεις ως δεξί μπάκ & χάφ. Ανήκε στην ακαδημία του Ολυμπιακού και απο το 2004 στα  αγωνιστικά τμήματα υποδομής της Ακαδημίας της Π.Α.Ε  Ολυμπιακού Πειραιά. (Δέκα χρόνια στο Προπονητικό κέντρο Π.Α.Ε Ολυμπιακού Ρέντη).
Από το 2011-2013 για δύο χρόνια ανήκε στην  Aκαδημία της ομάδας της Π.Α.Ε  Α.Ε.Κ  Αθηνών ( τμήματα Κ-17 και Κ-20. )
Την χρονιά 2013-2014 πέρασε με πανελλήνιες εξετάσεις στην Πολυτεχνική σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου  Θράκης, στο τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών, και ποδοσφαιρικά εντάχθηκε στην ομάδα του Α.Ο. Βιστωνίδας Ξάνθης.
ΠΛΕΟΝ  συνεχίζει την ποδοσφαιρική μου καριέρα στην ομάδα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
Μικτές: Μικτή junior Πειραιά : Πρόσκληση 26/03/2007 (έπαιξα σε όλους 3/3 αγώνες επίσημους - Προπονητής  κ.Θανάσης Αναστασίου)
Μικτή Προπαίδων Πειραιά: Πρόσκληση 28/02/2009 (έπαιξα σε όλους 3/3 αγώνες επίσημους και 1/1 φιλικό - Προπονητής  κ. Αντώνης Ερρίκος.)
Μικτή Παίδων Πειραιά:  Πρόσκληση 10/10/2009,17/10/2009, 25/01/2010 και  01/02/2010 Προπονητής κ.Τάκης Σπυρόπουλος.)
Την επόμενη χρονιά (2010-2011) γενικά η ηλικία των γεν. 1995 δεν συμμετείχε στις μικτές ομάδες της Ε.Π.Σ.Π.(ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ ΤΗΣ Ε.Π.Ο.- (είχαν συμμετοχή μόνο οι γεν. 1996)) 
Συμμετοχή του σε Πρωταθλήματα- Διακρίσεις: 2006 : Σχολικό Πρωτάθλημα Πειραιά
(1η θέση - 46ο Δημ. Σχολείο Πειραιά)
2007-2008: Προπαιδικό Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π.
 (1η Θέση - Ολυμπιακός - Προπονητής κ.Μίλαν Παύλοβιτς)
2008-2009: Προπαιδικό Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π.
 (1η Θέση - Ολυμπιακός - Προπονητής κ. Νεκτάριος Πανταζής)
2009-2010: Εφηβικό  Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π
(1η Θέση - Ολυμπιακός- Προπονητής κ.Μίλαν Παύλοβιτς.
2009-2010 : Παιδικό Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π
(1η Θέση - Ολυμπιακός- Προπονητής κ.Μίλαν Παύλοβιτς.   
2010-2011: Εφηβικό Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π.
(1η Θέση - Ολυμπιακός - Προπονητής κ. Μίλαν Παύλοβιτς.
2010-2011: Παιδικό Πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Π.
(1η Θέση - Ολυμπιακός - Προπονητής κ. Μίλαν Παύλοβιτς.
9-12-2010 : Τελικός Λυκείων Πειραιά - Σχολικό Πρωτάθλημα λυκείων Πειραιά
(2η θέση - 8ο Λύκειο Πειραιά  (2-3  απο το 1ο Λύκειο Περάματος)
7-11-2011 : Τελικός Λυκείων Πειραιά - Σχολικό Πρωτάθλημα λυκείων Πειραιά
 (2η θέση - 8ο Λύκειο Πειραιά (1-1 ,στα πέν. 2-4  απο το 15ο Λύκειο Πειραιά )
Αγαπημένοι του ποδοσφαιριστές: Arjen Robben, Philipp Lahm
Αγαπημένες του ομάδες: Bayern Munich, Barcelona
Αγαπημένη του θέση: Του αρέσει να παίζει σε οποιαδήποτε θέση στα χάφ, αλλά και οπουδήποτε αλλού θελήσει ο προπονητής του . Στον Ολυμπιακό τα έξι τελευταία χρόνια αλλά και στην Α.Ε.Κ. τόσο στην  (Κ-17) όσο και στην (Κ-20) την προηγούμενη αγωνιστική χρονιά συνήθως κάλυπτε τη δεξιά πλευρά της άμυνας, αλλά του άρεσε πολύ και να ανεβαίνει.
Του αρέσει γενικά το επιθετικό παιχνίδι, ο γρήγορος ρυθμός, προσπαθει να μην κάνει κατάχρηση ντρίμπλας και κατοχής μπάλας, και θέλει να  βγάζει πολλές ασίστ για γκόλ στους συμπαίκτες του, αλλά και να σκοράρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου