Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΔΕ ΠΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;


Ακούω στη τηλεόραση τον Γραμματέα Φορολογίας να δηλώνει ότι, ούτε αυτός μπορεί να πληρώσει τους φόρους που έχει βάλει η Κυβέρνηση στα ακίνητα. Πρέπει, υποστηρίζει, να πιαστεί η φοροδιαφυγή για να μη μπούνε άλλοι φόροι στους εργαζόμενους και στους ιδιοκτήτες ακινήτων. Από την άλλη, διαβάζω το υπόμνημα του Δημάρχου κ. Κασσιανού που το έχει ανεβάσει στο ithaki.gr, και μου έρχεται να μπω μέσα στο Δημαρχείο και να τους φτύσω όλους. Μα όλους.
«Είναι ανύπαρκτες οι οφειλές μου, κοντά δέκα εκατομμύρια ευρώ», μας γράφει ο Δήμαρχος. Αλλού μας λέει ότι είναι παραγραμμένες οι οφειλές του. «Η οφειλή μου είναι αβάσιμη και παράνομη» μας λέει αλλά δε καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει.
Η ανακοπή(;) είναι άκυρη, εκπρόθεσμη, απαράδεκτη, αβάσιμη, άδικη, αναρμόδια,  αντιδικονομική, καταχρηστική και δυσανάλογη!  Έτσι μας λέει για τα χρέη του.
«Ως δήμαρχος έχω κάνει συγκεκριμένες και εμπεριστατωμένες καταγγελίες για ποταμό ατασθαλιών και κακοδιαχείρισης και έχω την άποψη ότι η Διοίκηση θα πρέπει να μου το αναγνωρίσει και να με στηρίξουν στην έρευνά μου» μας λέει ο... σερίφης Ντρέκ! Που καταντήσαμε λέμε εμείς , οι φοροκλέφτες και οι καταδικασμένοι για απάτες και υπεξαιρέσεις, να παριστάνουν του... αδιάφθορους.
«Να εξετάσουμε λοιπόν τους λόγους για τους οποίους θα απορριφθεί μετά βεβαιότητας η Ανακοπή(;) αυτής της Δ.Ο.Υ εναντίον μου» μας λέει ο οφειλέτης και έβγαλε και την απόφαση μόνος του!
Δε διαβάζω παρακάτω γιατί μου έχουνε σηκωθεί οι τρίχες από την αγανάχτηση!
Εσείς κύριε Θεοχάρη, αυτόν τον λεβέντη που δουλεύει το σύμπαν με τις αρλούμπες του, τον έχετε φοροφυγά με δέκα εκατομμύρια και τον πληρώνετε και από πάνω;  Δηλαδή του δίνετε και  βραβείο για τις κακουργηματικές του πράξεις;
Κι εσείς εκεί μέσα, συμβούλοι του Δημαρχείου, κάθεστε δίπλα από αυτόν τον γνωστό και εξαιρετέο; Δε πάτε σπίτι σας καλύτερα; Πάντως δε βρέχει πάντα όταν σκουπίζεστε στο πρόσωπο.
Σ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου