Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ «ΓΑΤΟΝΙ» ΒΓΗΚΕ ΤΣΑΡΚΑ ΣΤ’ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ


ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ: Κυκλοφορεί
στο Αργοστόλι και ρίχνει… βόμβες με τις δηλώσεις του!!
Είναι απίστευτος ο Δήμαρχος Ιθάκης!! Πέσαμε πρόσωπο με πρόσωπο τυχαία, σήμερα το μεσημέρι, στην παραλιακή. Ακολούθησε ένας απολαυστικός διάλογος που πεθάναμε στο γέλιο!! Δήμαρχε!! Ακόμα ελεύθερος;;; Δεν σας συλλάβανε ακόμα;; Εμένα να συλλάβουν ε; Τα νέα δεν τα ξέρεις; Τρεις έχω στείλει πακέτο εγώ στον εισαγγελέα.. Αμάν! Ποιους;; Τον  φίλο σου τον Τηλέμαχο (εννοεί τον Τηλέμαχο Καραβία πρώην  Δήμαρχο Ιθάκης), είδες το πόρισμα ε; Τον  δικηγόρο Αλέξανδρο Ταφλαμπά που ήταν δημοτικός σύμβουλος, αυτός είναι ο δεύτερος…. και τον Χρήστο τον Σκληρό (πρώην πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου)! αυτός είναι ο τρίτος.
Αμάν, αυτός είναι φίλος μου!!
Τι να κάνουμε! Αυτά λέει ο εισαγγελέας αυτό θα κάνουμε.
Το πόρισμα των ορκωτών λογιστών τα λέει όχι εγώ...
Και πως τα καταφέρατε δήμαρχε, αντί να μπείτε εσείς φυλακή να μπούνε όλοι οι άλλοι; Eμ είμαι γατόνι εγω. Με μένα τα βάλανε; Yπάρχουν τώρα τα πορίσματα..
Περίμενε να απαντήσω γιατι έχουμε και μπίζινες...
(Με δυο τηλέφωνα είναι δικτυωμένος ο Δήμαρχος, ένα καλώδιο σε κάθε αυτί)
Άντε , βγάλε μας και μια φώτο με τον φίλο μου τον Βαλέττα...  και γεια χαρά!
Αναρτήθηκε στο http://kefaloniapress.gr
Υ.Γ.Το σκυλί μας είναι είναι τετραπέρατο. Δεν είναι ένα απλό σκυλί. Είναι σκυλί γατόνι.

1 σχόλιο:

  1. Είναι ντροπή και πρόκληση στις μαύρες μέρες που ως λαός διάγουμε, να ασχολούμαστε με τις κοκκορομαχίες νυν και τέως.Αηδία καταντήσατε όλοι σας...Στην τελική αν κάποιοι έκαναν ατασθαλίες ας πληρώσουν...Αλλά και εσείς που ''κυβερνάτε'' σταματείστε να ασχολείστε με το παρελθόν και κάντε κάτι για το παρόν αυτού του δύσμοιρου νησιού...Σιχάθηκα να βλέπω ότι το μόνο που κάνετε είναι άρθρα στο internet...Δεν αξίζει ούτε και εσάς το Θιάκι...

    g13

    ΑπάντησηΔιαγραφή