Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ «ΓΙΑΝΝΑΡΕ»… ΔΕΚΑ (10) ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ !!!





Από: ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΣΣΙΑΝΟ (Γιάνναρο)


Προς:  ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΙΑΚΟΥΣ


            Ο μόνος λόγος που θέτω υποψηφιότητα ως Δήμαρχος, είναι διότι πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να γίνουν τα παρακάτω έργα για την Ιθάκη, και εγώ έχω την ικανότητα να τα υλοποιήσω, χωρίς προσωπικό – οικονομικό συμφέρον. Τα έργα αυτά είναι:
1.  Βιολογικός καθαρισμός
2. Διαπλάτυνση του παραλιακού δρόμου
3. Μόνιμος καθαρισμός του λιμανιού
4. Κοινοτικό εργοστάσιο ρεύματος καίγοντας τα σκουπίδια, Αιολικό πάρκο
5. Μαρίνα, ικανή να φιλοξενεί τα προσερχόμενα σκάφη
6. Κεντρική οδική αρτηρία (φαρδύς δρόμος) από τις Αφάλες μέχρι το Άντρι
7. Αεροδρόμιο
8. Προβλήτα προσέγγισης κρουαζιερόπλοιων
9. Οριστική λύση στο πρόβλημα του νερού
           
Εκτός από τα παραπάνω θα ήθελα να σημειώσετε ότι:
Το μισθό μου θα τον χαρίσω προκαταβολικά στο Δήμο
Τις μελέτες που απαιτούνται για την υλοποίηση των ανωτέρω έργων θα τις πληρώσω με προσωπικά μου χρήματα
Την εκμετάλλευση των ανωτέρω έργων, θα χαρώ να την αναλάβουν Θιακοί. Ασφαλώς εξαιρουμένου του εαυτού μου (ΟΧΙ ΕΓΩ)
Οι σύμβουλοι που θα αποτελέσουν το μελλοντικό Δημοτικό Συμβούλιο θα πρέπει από τώρα να δεσμευθούν για την υπερψήφιση των ανωτέρω έργων

Όσοι θα θελήσουν να δηλώσουν υποψηφιότητα ως Δημοτικοί Σύμβουλοι, πλαισιώνοντάς με στο ψηφοδέλτιο, μπορούν να μου τηλεφωνήσουν στον αριθμό:
6980 305665.

            Τέλος σας δηλώνω ότι ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.


Υποψήφιος Δήμαρχος Ιθάκης 
Ιωάννης Κασσιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου