Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΕΡΙ ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ




περαχωριό,το πιο όμορφο του κόσμου
Μα επιτέλους, τι σόι βόλεμα να χρειάζομαι κα Παναγοπούλου μου…. Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είστε εσείς, που είχατε σηκωθεί με μια τσάντα στον ώμο, σε κάποιο συμβούλιο κι ουρλιάζατε με διαθέσεις να επιτεθείτε στο δήμαρχο… Εγώ πάντως δεν είχα καταλάβει τι θέλατε. Μα ούτε και τώρα βέβαια καταλαβαίνω.
Μήπως θέλετε να σας αποστείλω τη φορολογική μου δήλωση, για να βεβαιωθείτε ότι δε χρειάζομαι βόλεμα?? Μήπως ασφαλιστική ( ΙΚΑ) ή φορολογική  ενημερότητα (Δ.Ο.Υ) για να βεβαιωθεί κι η παρέα σας?? Μήπως, το πόθεν έσχες???
Αυτή την καραμέλα περί βολέματος μου την έχουν μασήσει άλλοι. Μην τη βάζετε στο στόμα σας, θα σας βλάψει… Και βέβαια, δεν δίνω πουθενά εντολές. Ούτε ακόμα στις δικές μου επιχειρήσεις σας πληροφορώ.
Γι αυτό δεν οφείλω να σας ξαναεξηγήσω. Βρίσκομαι όπου θέλω, εντολή δημάρχου, με στόχο τη βοήθεια μου, στο δήμαρχο, στον τόπο μου και στους συμπολίτες μου.
Κι όποιον προσωπικά ενοχλήσω, έχει κάθε δικαίωμα να με….επαναφέρει στην τάξη..
Οσο για τις ψυχαναλυτικές σας ικανότητες, περί επιθυμιών του καθενός καθώς και τον τίτλων σας  ως μέλους της μελλοντολογικής εταιρίας Ιθάκης, μη μας τον επιδεικνύετε γιατί αστοχείτε…Θα χάσετε την πελατεία σας..
Νίκη Κασσιανού εκ Περαχωρίου Ιθάκης
Αναρτήθηκε από I love Ithaki Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011 στις 12:18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου